piątek, 23 maja 2014

Przepraszam

Bardzo, ale to BARDZO PRZEPRASZAM.... wiem, że jestem do niczego, że nie potrafię pisać i , że tak naprawdę to wszystko jest do niczego. Was tu nie ma.. a jeżeli nie ma was nie ma mnie... Mam już sporo rozdziałów na telefonie, ale po prostu nie mam siły wstawić ich na bloga. Przepraszam, że was zawiodłam... ale też to dlatego, że jestem chora. Jeżeli jesteście.. SKOMENTUJCIE !!! Chce chociaż wiedzieć czy ktoś to czyta... Kocham Was ♥ 
Mogę wam powiedzieć, że dalsze rozdziały są bardzo ciekawe... Ale to tak na marginesie.. Jeszcze raz PRZEPRASZAM... Jestem do niczego ♥

7 komentarzy:

  1. ♥ zdrowiej kochana zdrowiej ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje♥ To naprawdę wiele dla mnie znaczy ♥

      Usuń
  2. Prosze wztaw te rozdzialy. Blog jest fascynujacy i jeden z lepszych jakie czytalam. Naprawde czekam tylko na nastepne rozdzialy. /Kate

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na pewno będę czytać ;) Wracaj szybko do zdrowia x
    ineedangelinmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy nowy rozdział, Masz super bloga !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowiej kochanie <3 wiedz że jestem z tobą, i będę czekać tyle ile trzeba aż dodasz nn. Jest mi troche smutno, bo przeczytałam twój blog w 20 min. A tu bum ! :( No nic... przecież nie jesteś maszyną do pisania :) ale wiedz że wychodzi ci to wyśmienicie i naprawdę czekam i będę czekać nn <3

    OdpowiedzUsuń