piątek, 25 lipca 2014

Pytanie?

Hej , mam do was pytanie i oczekuje, że odpowiecie mi w komentarzach :D
Mianowicie wpadłam na pomysł na nowe opowiadanie, ale zupełnie inne niż to, które w tym momencie prowadzę. I chciałam się zapytać : CZY TO DOBRY POMYSŁ I CZY JEST KTOŚ CHĘTNY ABY JE CZYTAĆ? Fabuła opowiadania była by zupełnie inna niż ta. Bardziej tragiczna i smutniejsza niż teraz. OCZYWIŚCIE NIE PRZESTANE PISAĆ TEGO BLOGA!! O nie! Nigdy z niego nie zrezygnuje i doprowadzę go do końca. To jak pomożecie mi w dokonaniu decyzji Czy to dobry pomysł ?
♥♥ autorka♥♥
Czekam na wasze opinie :D 

4 komentarze:

  1. Nwm ale mogło być ciekawie ale szkoda że smutne

    OdpowiedzUsuń
  2. TAAAAAK zrób takie opowiadanie będę na pewno czytać x

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie to doskonały pomysł, nazwijmy to taką odmianą. Uwielbiam opowiadania, które pokazują kawałek rzeczywistości, w których życie nie jest bajką, takie opowiadanie, które zamiarzasz napisać czytałabym na pewno ♥♥ ♥♥

    OdpowiedzUsuń