czwartek, 26 czerwca 2014

Wyjeżdżam...

Cześć. 
Wiem zawodzę was cały czas. Tym jakie są rozdziały, że ich nie dodaje, ale jest to spowodowane całą tą sytuacją jaka mnie otacza. Wyjeżdżam i bardzo ale to bardzo was przepraszam, ale nie mogłam napisać tego rozdziału. Jak wrócę postaram się dodać bardzo dobry rozdział, bo w ośrodku w którym będę nie można mieć laptopa ani nic innego. Ale również nie ma KOMENTARZY które są dla mnie ważne. Zostawiliście mnie i z dnia na dzień mam coraz większą ochotę zakończenia tego wszystkiego. Mam nadzieje że to KTOŚ przeczyta i coś wasz ruszy... Ściskam ♥ 
Dziękuję za ponad 4 tysiące wyświetleń i parę tych komentarzy. Zakładka Bohaterowie jest odnowiona i mam nadzieje, że tam zajrzycie. Jeszcze raz Dzięki ♥ 

1 komentarz:

  1. Hej szkoda że będzie postój ... ale czekam na kolejne rozdziały ;) świetnie piszesz mam nadzieję że wiążesz z tym przyszłość .... Nie jestem fanką Justina a blog mnie nieźle wciągnął więc gratuluje sukcesu w pisaniu ;)

    OdpowiedzUsuń