sobota, 12 kwietnia 2014

Wprowadzenie


WPROWADZENIE

„ Wchodzisz w to? – usłyszałam to pytanie z ust chłopaka, którego kochałam najmocniej na świecie.

- Tak – odpowiedziałam pewnie i właśnie , w tym momencie moje życie odwróciło się o 1800.”

Ale dopiero potem żałowałam, że nie odmówiłam albo zrezygnowałam, gdy nadarzyła się okazja. Od tamtej chwili nie byłam już, grzeczną i poukładaną dziewczynką ze wzorowymi ocenami, tylko bezlitosnym mordercą, zabijającym dla pieniędzy. A zrobiłam to wszystko dla niego, aby go potem znienawidzić…




Cześć.                                           

ZAPRASZAM SERDECZNIE DO CZYTANIA MOJEGO BLOGA „ DON’T GO BABY ‘’  mam nadzieje, ze wam się spodoba i że będzie was tu dużo. A teraz dowiedzcie się dlaczego życie dziewczyny, zmieniło się na zawsze. Zapraszam serdecznie do czytania. J

Belieberever699♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz